תגיות

, , , , , , ,

נתחיל מהסוף- קבלו 20% מתנה בכל רכישה באתר עם קוד קופון הנחה NAAMA20#

בעונות המעבר, מזג האוויר אמנם הפכפך וקשה לתכנן מראש, אבל מדי פעם יתמזל מזלכם ותצליחו לקלוע לזמן מושלם לטיולים. אם בעבר הייתי אורזת תיק גב אימתני, עם השנים החלפתי למזוודות אבל לקח לי זמן למצוא משהו שבאמת יהיה נוח לי, וגם יחזיק מעמד עם ההתנהלות ה"לא עדינה" שלי. לפני מספר חודשים ביקרתי בחנות במרכז ירושלים שלLA-BORSA   לה בורסה, ומצאתי מגוון סוגים ועיצובים של מזוודות. בעלי המקום הסביר לי שהם מייצרים את כל המוצרים שלהם בעצמם, תוך כדי ירידה לפרטים הקטנים ביותר ולנוחות שימוש הלקוח הסופי.

רוב מזוודות לה בורסה מעוצבות בשילוב שני צבעים. הסיבה לשילוב הצבעים היא לא רק עיצובית אלא גם ממלאת מטרה, שכן כך אפשר בקלות למצוא את המזוודה כשאתם מניחים אותה בתא המטען, או עם הנחיתה באולם עצום ומלא מזוודות. הוא המשיך וסיפר לי על ההשקעה שיש באיכות החומרים, בין אם מדובר בבטנות, ברוכסנים, בגלגלים ובשילדה- הכל עובר בדיקות מחמירות ומיוצר רק במפעלים גדולים, מוכרים ובעלי מוניטין וניסיון.

בחרתי במזוודות המותג כי חיפשתי מזוודה שתחזיק מעמד ותלווה אותי במשך שנים, ובחודשים הארוכים שחלפו מאז, היא אכן הוכיחה את עצמה. אחת הבחירות החשובות היא האם לבחור במזוודה קשיחה או רכה. מזוודות קשיחות עשויות לעיתים מחומרים זולים (לדוגמא מזוודה עשויה מחומר שכולו פלסטיק ממוחזר), אך על אף שאנחנו בעד מחזור כמובן, לעיתים קרובות מפעלי מחזור הפלסטיק מוציאים תחת ידם חומר זול ופשוט עד מאוד שגורם לכך שמזוודה שמיוצרת מחומרים אלה, תישבר מהר מאוד. לה בורסה מייצרת מזוודות קשיחות מחומרים איכותיים בלבד, ונותנת 3 שנות אחריות על כל המזוודות.

נושא חשוב נוסף הוא גלגלי המזוודה שראויים אף הם לתשומת לב מיוחדת. כאן לה בורסה מבחינה בין שני סוגי שימושים למזוודות: המזוודות שמותאמות לנסיעות בינעירוניות, מיוצרות עם שני גלגלים ענקיים בתחתית המזוודה, גלגלים שיוצרו בתבניות מיוחדות עבור לה בורסה למניעת שחיקה מהירה של הגלגלים. המזוודות שמתאימות יותר לטיסות, מגיעות עם שמונה גלגלים מיוחדים עם מיסבים משופרים המיוצרים במיוחד עבור חברת לה בורסה, לניוד מושלם ונוחות מירבית.

התוצאה הסופית היא מזוודה רכה, קלה ואיכותית עם בד מחומר, בד 150D דנייר (סיב חזק עמיד ובלתי חדיר למים. בפנים תמצאו מחיצה פנימית שתקל על האריזה ומציאת הבגדים לאחר מכן, וכן 2 כיסים חיצוניים בקדמת המזוודה לשליפת מסמכים מהירה.

כשיצאתי מהחנות סיפרו לי בעלי החנות, שיש לחברת לה בורסה אתר יפיפה, מאובטח וקל להתמצאות.

באתר ניתן לרכוש את כל המוצרים שנמצאים בחנויות. צוות האתר זמין לכל שאלה בכל עת עבורכם. https://www.laborsa.co.il/

ועכשיו מי שיקנה דרך הקישור הבא עם קוד קופון הנחה NAAMA20# של 20% על כל המוצרים הנמצאים באתר.